Wij zijn OHSN vijf jaar geleden begonnen omdat wij vinden dat webhosting én webdesign veel te duur is voor startende ondernemingen én kleine bedrijven zoals ZZP'ers.
Tevens zien wij vaak veel designfouten, en tekstuele fouten op websites, omdat deze bedrijven vaak zelf een website bouwen om de kosten te drukken.

Wij hebben géén duur kantoorpand, maar werken gewoon vanuit huis, en kunnen hierdoor de kosten zeer laag houden.

Veel ZZP'ers werken 's avonds of in het weekend aan hun administratie. Dit zijn ook de momenten dat er aan de website gewerkt wordt. Maar veel bedrijven zijn dan niet bereikbaar.
Wij begrijpen dit, en werken wij ook voornamelijk 's avonds én in het weekend, zodat wij jullie op dit soort momenten kunnen ondersteunen.

Daarnaast zijn wij op veel verschillende manieren bereikbaar, telefonisch, via e-mail, whatsapp, messenger, en hebben wij een eigen ticketsysteem in ons klantenpaneel.

Wij zijn zo zeker dat wij voor elk bedrijf een unieke website kunnen bouwen, die door onze klant gewenst is, dat wij een "No Cure No Pay" policy hanteren. Dit houdt in dat u pas voor uw website betaald wanneer u helemaal tevreden bent. Mochten wij echt niet een website kunnen leveren die u wilt, dan betaald u dus helemaal niets!

Hoe werken wij?

Voor onze hosting is dat vrij simpel. U besteld online een hostingpakket, en betaald dit via Ideal/Paypal. Wanneer de betaling is afgerond, ontvangt u binnen 5 minuten een e-mail met daarin uw inloggegevens.
Heeft u ook een nieuw domeinnaam besteld? Dan zal deze binnen 24 uur actief zijn. Tot die tijd kunt u gebruik maken van de in de e-mail genoemde links, zodat u eventueel alvast kunt beginnen.

Vraagt u een offerte voor een nieuwe website, dan nemen wij eerst contact met u op. Wij bevragen u helemaal wat uw wensen zijn, wilt u bijvoorbeeld een foto gallerij, of wilt u video's op uw website kunnen plaatsen?
Daarna zullen wij een offerte uitbrengen voor het maken van de website.
Bent u akkoord met de offerte, dan gaan wij beginnen met het bouwen van de website en het design. Afhankelijk van de wensen zullen wij doorgaans binnen twee weken een eerste opzetje klaar hebben. Deze plaatsen wij op onze lokale server, zodat u deze kunt bekijken en testen. Negen van de tien keer, worden er daarna nog zaken aangepast. Meestal niet omdat wij iets verkeerd hebben gedaan, maar vaak omdat de klant het dan tóch nét even iets anders wil dan in eerste instantie bedacht. Geen probleem natuurlijk!

Nadat u helemaal akkoord bent met de website, word deze door ons op uw hosting geplaatst, waarna de website opgeleverd is.

Wanneer de website helemaal staat zoals u het wilt, gaan wij een handleiding op maat maken. De handleiding wordt volledig op uw website geschreven.
Waarom doen wij dit? Heel simpel, omdat elke website uniek is. Elke website heeft zijn eigen onderdelen. En dus vinden wij het belangrijk dat u volledig geïnformeerd bent, hoe de website werkt en hoe u zelf wijzigingen kunt aanbrengen.

Nadat de handleiding gemaakt is, maken wij een afspraak met u. Dit kan bij u zijn, maar ook bij ons thuis. U krijgt dan persoonlijk een uitleg hoe de website werkt. U heeft dan de mogelijkheid om direct vragen te stellen indien nodig.
Daarnaast ontvangt u gelijk de door ons gemaakte handleiding. Waarna u zelf aan de slag kunt met uw website.

Voor het onderhoud wat wij doen op uw website is het nodig dat wij inlogggevens krijgen van uw website. Als deze nog niet is geïnstalleerd, zullen wij binnen Joomla het component Akeeba Backup installeren. Hiermee maken wij maandelijks back-ups van uw website.
Maandelijks zullen wij updates doen van het CMS, en alle extensies die zijn geïnstalleerd (voor betaalde extensies moet u zelf een abonnement aanschaffen). Voordat wij dit doen, maken wij eerst een back-up van uw website. Na het maken van de back-up en het doen van de updates. Zullen wij de tijdelijke bestanden verwijderen.

De back-up wordt door ons via FTP gedownload. Hiervoor dienen wij dan ook de gegevens voor te ontvangen. Het kan ook via de website zelf, maar (zeker bij grotere websites) loop je dan het risico dat het bestand niet volledig goed overkomt. Daarom kiezen wij het liefst voor het gebruik van FTP.
De back-up wordt vervolgens opgeslagen op een externe harde schijf, die wij twee maanden bewaren.

Wanneer er onverhoopt iets met uw website mis gaat, kunnen wij de back-up terug zetten op uw website. In de vijf jaar dat wij dit nu doen is dit gelukkig nog nooit voorgekomen, maar de mogelijkheid om een back-up terug te zetten is er wanneer u een onderhoudscontract heeft bij OHSN.

Heeft u een Full-Service pakket bij OHSN, dan doe wij ook alle wijzigingen die u aan uw website gedaan wilt hebben. U kunt dan teksten, foto's, video's naar ons opsturen (ook dit kan via verschillende kanalen, net wat u wenst). Deze zullen wij vervolgens binnen 48 uur op uw website plaatsen.

U doet zelf het onderhoud op uw website, maar heeft tóch wel wat zaken die u aangepast zou willen zien, maar niet zelf kunt. Hiervoor hebben wij onze strippenkaart voor in het leven geroepen. Deze strippenkaart houd in dat u deze zaken kunt laten aanpassen, tegen een vooraf betaald urentarief. Wanneer wij klaar zijn met de aanpassingen, maar u heeft nog uren over? Geen probleem, deze uren zijn onbeperkt houdbaar. U kunt dus een jaar later deze uren alsnog inzetten.

Benieuwd naar wat wij al gemaakt hebben?

Kijk op onze Projecten pagina, om onze laatste projecten te zien.

 

Wij gebruiken cookies

Wij gebruiken cookies op onze web site. Sommigen zijn essentieel voor het correct functioneren van de site, terwijl anderen ons helpen om de site en gebruikerservaring te verbeteren (tracking cookies). U kan zelf kiezen of u deze cookies wil toestaan of niet. Let op dat als u onze cookies weigert mogelijk niet alle functies van de site beschikbaar zijn.