Joyce van Juultje Quality Hair was op zoek naar een webshop die rust uitstraalde. Als startende ondernemer heb je het al druk genoeg in je hoofd, dat moet niet zichtbaar zijn op de website.

Daarnaast moest de webshop natuurlijk volledig functioneel zijn, en duidelijk voor de klanten wat ze moeten doen om zo'n mooie pruik te bemachtigen. Ook wilde zij dat de website volledig tweetalig zou worden.

Het resultaat is echt goed gelukt (al zeggen wij dit zelf).

juultje

De website van Bushido Nieuwegein was al een aantal jaren oud, en de wens om de site nog vriendelijker te maken voor mobiel gebruik moest hierin verwerkt worden.

In plaats van het bijna standaard dropdown menu, hebben wij gekozen om alle menu-items apart te zetten.

Dus géén dropdown menu meer, maar alles direct zichtbaar. Zowel op de desktop versie, als op de mobiele pagina.

 

De oude content hebben wij even een upgrade gegeven, oude berichten en foto's verwijderd, en weer netjes gecategoriseerd.

Verder zijn de oude opties van het inloggen van de leden, waar zij hun afgeschermde stukje hebben en kleding en atributen kunnen bestellen, nog steeds beschikbaar.

 

bushidonieuw

Over deze klant kunnen wij maar één ding zeggen. Oog voor detail!

Bij het maken van deze website hebben wij regelmatig gezien dat de klant hele duidelijke wensen had, waarbij de details allemaal moesten kloppen.

jebewustzijn

Voor Pro-keukentechniek was het belangrijk om te kunnen laten zien wat zij doen.
Daarom voor hun ook een mooie slideshow op de homepage, én een aparte pagina waar de projecten mooi getoond worden.

prokeuken